marți, 20 aprilie 2010

Nunta superba - botez minunat

Am uneori regretul ca nu pot posta fotografiile mirilor pentru care am facut decorul evenimentului. Este simplu de inteles, intimitatea lor este mai presus de orice. Dar atat de mult ma bucura sa vad oameni multumiti de ceea ce am reusit sa facem incat pastrez regretul de a nu putea sa va arat imaginea lor.
Aici este un exemplu despre culoarea decorului si culoarea interiorului. Eu personal nu tin la aceasta stricta armonizare, am vazut atatea sali in care culoarea decorului era departe de culoarea peretilor si totul a fost reusit. E o altfel de armonie, daca decorul este bine ales totul va arata foarte bine. Regula de aur: simplu este elegant este foarte bine exemplificata aici.
Si culoarea - visiniu-grena - s-a armonizat perfect cu totul. Si, secret..., a fost alegerea mirelui. Le urez cu drag "Casa de piatra" si viata frumoasa fiului lor.










2 comentarii:

Anonim spunea...

a fost o nunta superba.Totul a fost minunat, iar decorul a fost de vis.Multumiri doamnei CAMELIA.

Anonim spunea...

a fost o nunta superba.Totul a fost minunat, iar decorul a fost de vis.Multumiri doamnei CAMELIA.